Przedstawiamy listę najlepszych i najpopularniejszych filmów z gatunku Thriller. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Road House

6,5
6,5
Dalton (Jake Gyllenhaal) to były zawodnik UFC, który podejmuje pracę jako ochroniarz w przydrożnym barze nocnym Florida Keys. Wkrótce odkrywa prawdziwe zakulisowe oblicze lokalu i zamierza wprowadzić tam porządek.

Monster

8,0
Saori po śmierci męża samotnie wychowuje nastoletniego syna Minato. Zauważa u niego niepokojące zachowanie i odkrywa, że jest gnębiony przez swojego nauczyciela. Żąda w szkole odsunięcia pana Hori od pracy z dziećmi. Koreeda zaskakuje, podsuwa różne tropy, opowiadając nam historię z trzech perspektyw - matki, nauczyciela i samego Minato. Reżyser opowiada o skomplikowanych emocjach - jakże różnych u każdego z bohaterów - w sposób czysty i subtelny. Dużym atutem filmu jest ścieżka dźwiękowa, jedna z ostatnich kompozycji niezrównanego Ryuichiego Sakamoto.

Kaskader

7,0
Bohater filmu jest kaskaderem i jak każdy w tym zawodzie, zdarza się, że zostanie wysadzony w powietrze, że zostanie postrzelony i wyrzucony przez okno oraz zrzucony z wysokości, a wszystko to dla naszej rozrywki. Teraz, po prawie kończącym karierę wypadku, nasz bohater musi odnaleźć zaginioną gwiazdę filmową, rozwiązać spisek i spróbować odzyskać miłość swojego życia, wciąż wykonując swoją codzienną pracę. Co może się wydarzyć?


Nic

0,0
Film opowiada historię Pierre'a i jego kolegów, którzy właśnie zaczęli ósmą klasę. Pewnego dnia Pierre demonstracyjnie rzuca szkołę i postanawia "zamieszkać" na drzewie, oświadczając że życie nie ma sensu i żadnego znaczenia. Jego koledzy postanawiają przekonać Pierra, że jest inaczej i odzyskać dla niego radość życia. Zaczynają gromadzić swoje najcenniejsze rzeczy i tworzyć tzw. "stertę znaczeń", która pokaże koledze, że się myli. Idea szybko przekształci się w pułapkę. Bo może rzeczywiście "nic nie ma znaczenia" a "od momentu narodzin i tak zaczynasz umierać", jak twierdzi Pierre.
Brian O′Conner zniweczył zaplanowane na olbrzymią skalę śledztwo i stracił pracę w policji. Jego lojalność została wystawiona na próbę podczas infiltracji środowiska kierowców organizujących niebezpieczne nocne wyścigi na ulicach Los Angeles. Teraz O’Connor ma przed sobą ostatnią szansę – w innym mieście i w innym czasie. Musi pomóc w schwytaniu Cartera Verone, biznesmena, który pracuje dla międzynarodowego kartelu piorącego brudne pieniądze. Na razie udało się tylko odkryć powiązania Cartera z nielegalnymi wyścigami samochodowymi.
W sprawie Cathrine Tramell (Sharon Stone), oskarżonej o zamordowanie kochanka, zaangażowany zostaje uznany londyński psychiatra, Robert Glass (David Morrisey). Jego zadaniem jest udowodnienie, jak groźna jest znana nam z pierwszej części erotycznego thrillera wszech czasów, autorka bestsellerowych kryminałów. Zafascynowany Cathrine wbrew swoim zasadom i ostrzeżeniom pozwala na jej na uwodzicielska grę w trakcie dochodzenia. Zdaje sobie sprawę, że stracił kontrolę nad sytuacją, dopiero gdy ginąć zaczną kolejne osoby z jego najbliższego otoczenia. Opisane przez Cathrine morderstwa, jak wiemy, potrafią przenosić się z literackiej fikcji do realnego życia…
Cassandra Webb (Dakota Johnson) jest ratowniczką medyczną z Manhattanu, która posiada zdolność ujrzenia przyszłości. Jej matka studiowała pająki w Amazonii razem z Ezekielem Simsem (Tahar Rahim), lecz niedługo potem zmarła. Mężczyzna obecnie jest zdesperowany zabić pewną grupę dziewcząt, więc Cassandra wyrusza im na ratunek. Wkrótce będzie zmuszona skonfrontować się także z rewelacjami na temat swojej przeszłości.
Agent Aaron Falk powraca, by rozwikłać sprawę zaginięcia w australijskim buszu. W noc swojego zniknięcia Alice Russel wykonała tylko dwa telefony – jeden alarmowy i jeden do Aarona. Bardzo szybko okazuje się, że każda z uczestniczek wyprawy przedstawia nieco odmienną wersję wydarzeń. Podczas śledztwa, które prowadzi go w głąb mrocznego lasu, agent Falk odkrywa tajemnice kryjące się w cieniu gór. Próbuje rozwikłać plątaninę relacji osobistych i zawodowych łączących pięć kobiet, którym nie są obce podejrzliwość i zdrada – ale czy to wystarczy, by zabić?
Anna, żona wysoko postawionego urzędnika Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, cierpi na zaburzenia pamięci i halucynacje. Odkrywa, że mają one związek z operacją plastyczną, której jednak nie może sobie przypomnieć. Tymczasem w tureckiej dzielnicy Paryża dochodzi do serii przerażających zbrodni – ktoś okalecza i morduje młode kobiety.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…